CAD Studio - CAD/BIM/GIS/PLM řešení
Česky Slovensky English Deutsch
CAD eShop
» »

Podpora produktů od CAD Studia

Telefonická podpora na čísle 841 111 124.


Kontakty na technickou podporu - Helpdesk

Helpdesk
  • Vaším primárním kontaktem pro podporu CAD produktů firmy Autodesk je Helpdesk web - https://helpdesk.cadstudio.cz
    Uživatelskou podporu nabízíme našim zákazníkům zdarma.
  • Pracovníci technické podpory CAD Studia jsou k dispozici v Po-Pá v časech 8:00-16:30
  • Jako Autodesk Consulting Services Partner máme přístup k plným informacím a nástrojům pro podporu CAD řešení Autodesk

Alternativní metody technické podpory

  • Pro neodkladné případy lze využít i zákaznickou telefonní linku 841 111 124. Tuto technickou podporu formou přímého telefonního čísla nabízíme zákazníkům firmy CAD Studio (Xanadu/Dagis) se servisní smlouvou nebo zákazníkům s VIP statutem.
    • Požadavky zákazníků s platnou servisní smlouvou řešíme přednostně!
    • Mimo pracovní dobu použijte záznamovou službu, budeme vás kontaktovat zpátky
  • Nemáte-li přístup na web, prosím použijte e-mail adresu: support@cadstudio.cz, popř. Twitter
    • V dotazech k problémům se software prosím uvádějte verzi produktu, operační systém, případné service packy či běžící aplikace, a pro identifikaci též sériové číslo produktu. Při následné komunikaci prosím zachovávejte identifikační číslo přidělené eSupport systémem (např. Re: [answerID:33333]).
    TeamViewer
  • Na dočasné zpřístupnění plochy vašeho počítače pro přímý zásah našich techniků prosím použijte Windows aplikaci Teamviewer QuickSupport (viz Download). Aplikaci si stáhněte, spusťte a identifikační údaje (jednorázové ID a heslo) předejte technikovi. Můžeme vám tak vzdáleně pomoci rychle a přímo na vašem počítači.
  • Naši VIP zákazníci a vlastníci produktu CAD Support Pack mohou kromě Helpdesku využít rovněž přístup na starší VIP Web

Přístup k aplikaci Helpdesk

  • Pro přihlášení do aplikace je nutné provést prvotní registraci (pomocí funkce registrace). Po jejím provedení dostanete potvrzení o registraci a následně po schválení přístupu i přihlašovací údaje. Vyhrazujeme si právo odmítnout požadavek na využívání Helpdesk systému CAD Studia, pokud žadatel není zákazníkem firmy.
  • Pro následná přihlášení použijte vaši e-mailovou adresu a zaslané heslo.
  • V případě problémů s heslem nebo pokud heslo zapomenete, využijte k jeho opětovnému zaslání funkci "Zapomenuté heslo" v úvodní přihlašovací obrazovce aplikace.
  • Pokud nebude přihlášení úspěšné ani po zaslání zapomenutého hesla, kontaktujte nás prosím prostřednictvím zákaznické linky 841 111 124.

Pravidla a jednotlivé úrovně přístupu a benefitů technické podpory poskytované společností CAD Studio prostřednictvím web služeb CADforum.cz a Helpdesk.cadstudio.cz shrnuje následující tabulka (klikněte pro PDF verzi):

Technická podpora - úrovně



CAD služby

  • Firma CAD Studio nabízí velmi široký sortiment CAD služeb cílených zejména pro uživatele CAD produktů

Další služby

  • Nabízíme další služby a konzultace v oblastech CAD, LAN, Internetu, konfigurací hardware a vývoje zakázkového CAD software
  • Pro jednorázové vyřešení problému s CAD nebo HP produktem slouží produkt CAD Support/per incident KOUPIT
  • Pro rozšíření služeb podpory CAD produktů slouží produkt CAD Support Pack KOUPIT
  • Pro rozšíření servisní podpory produktů HP je určen HP CarePack
  • Cloud služby Autodesk 360 najdete na adrese 360.autodesk.com

Co je CS+?

CS+ "CS+" (CAD Studio Plus) je rozšířená technická podpora - Helpdesk, plný přístup na CADforum.cz, plus doplňkové bonus utility, makra, šablony, implementační dokumenty, knihovny, styly a další materiály dodávané exkluzivně s CAD aplikacemi Autodesk od firmy CAD Studio a.s. Viz Bonusy CS+

Download nových verzí

Aktivační kódy, aktivace licence

  • Pro aktivaci licencí (registrace, autorizace, aktivační kódy) produktů Autodesk prosím využívejte primárně online mechanismus vestavěný v produktu nebo Subscription center
  • Další možností aktivace (zejména pro zákazníky bez subscription) je web formulář Licensing Assistance
  • Pro ruční registraci e-mailem prosím kontaktujte registrace@cadstudio.cz s těmito údaji: důvod aktivace, sériové číslo, předchozí sér.číslo, kód produktu, kód žádosti (request code), adresa a přesný název společnosti. Reakční doba Autodesku na ruční registrace je cca 24 hodin.
  • Postup zprovoznění pronajaté licence (portál Autodesk Account)

Školení

  • CAD Studio je Autorizovaným školicím střediskem firem Autodesk a nabízí celou škálu školení CAD, GIS a multimédia produktů Autodesk

Technické tipy a rady



Download driverů a upgradů

  • Odkazy na aktuální drivery HP, patche a upgrade CAD programů i na užitečné utility najdete na stránce Download
  • Přehled service packů pro produkty Autodesk najdete na stránce Produkty Autodesk

Bulletin CAD-NEWS

  • CAD Studio vydává pravidelný informační bulletin CAD-News (dříve "X-News") - viz bližší informace
  • Aktuální vydání (1x měsíčně) jsou distribuována elektronicky

Diskusní fóra


WWW servery výrobců

  • Kontakty na WWW servery výrobců software i hardware najdete na naší stránce kontakty/odkazy


Facebook Twitter Google+ YouTube LinkedIn
© Copyright 2016 CAD Studio a.s. | kontakt | webmaster | ochrana soukromí