Firma CAD Studio nabízí několik úrovní technické podpory uživatelů CAD, GIS a PDM produktů. Standardní technická podpora je k dodaným CAD aplikacím poskytována zdarma. Rozsah technické podpory se odlišuje podle toho, zda je daná CAD aplikace zakoupena u CAD Studia či nikoliv, nebo zda je daná CAD aplikace kryta programem předplatného (Autodesk subscription) či nikoliv. Sortiment nabízených služeb podpory - tzv. "CAD SupportPack" - a jejich úrovně shrnuje následující tabulka:
CAD Studio "CAD Support Pack" - přehled služeb |
||||
Služba |
Rozsah |
Stupně |
||
STANDARD |
PLUS |
PROFI |
||
Helpdesk |
Po-Pá v časech 8:00-16:30 |
VIP 5 |
VIP 5 |
VIP 6 |
přístup do VIP znalostní báze CAD Studia |
neomezeně |
ANO |
ANO |
ANO |
Přístup na web knihovnu CAD bloků, videí a tipů na www.cadforum.cz |
neomezeně |
ANO |
ANO |
ANO |
Přístup na webináře a semináře |
neomezeně |
ANO |
ANO |
ANO |
Web reklama na CADForum.cz |
na vyžádání - střídaná reklama na 1 rok |
ANO |
ANO |
ANO |
Poskytování CD Bonus CD+, CD TRIAL verzí licencí produktů |
na vyžádání do 14 dnů |
ANO |
ANO |
ANO |
Vzdálená podpora – TeamViewer/LM |
max. 1 hod. měsíčně |
NE |
ANO |
ANO |
Instalace nové verze produktu v rámci subscription |
na vyžádání do 14 dnů |
NE |
ANO |
ANO |
Rozdílové školení 1 den (pro jednu osobu)/ licenci |
v uvedených termínech na webu |
NE |
ANO |
ANO |
On-site support na místě zákazníka |
max. 4 dny za rok |
NE |
NE |
ANO |
Konzultace přes LM |
max. 1 hod. měsíčně |
NE |
NE |
ANO |
Garantované poskytování technické podpory, hot-line telefon |
doba reakce 2 hod. Po-Pá v časech 8:00-16:30 |
NE |
NE |
ANO |
Záchrana dat (DWG-data recovery) |
na vyžádání bez garance 100% úspěchu |
NE |
NE |
ANO |
Monitoring serverů (automatické sledování provozních parametrů) |
1 server |
NE |
NE |
ANO |
Poskytnutí slevy na další služby CAD Studia (školení, implementace…) |
sleva se vztahuje na objednanou službu |
0% |
5% |
10% |
Cena (Kč/rok/licenci) pro zákazníky s aktivním Autodesk Subscription |
||||
Pro 1 licenci |
0 Kč |
na dotaz |
na dotaz |
|
Pro 2 až 5 licencí |
0 Kč |
na dotaz |
na dotaz |
|
Pro 6 až 10 licencí |
0 Kč |
na dotaz |
na dotaz |
|
Pro 11 a více licencí |
0 Kč |
na dotaz |
na dotaz |
|
Cena (Kč/rok/licenci) pro (ne)zákazníky bez aktivního Autodesk Subscription |
||||
Pro 1 licenci |
na dotaz |
na dotaz |
na dotaz |
|
Pro 2 až 5 licencí |
na dotaz |
na dotaz |
na dotaz |
|
Pro 6 až 10 licencí |
na dotaz |
na dotaz |
na dotaz |
|
Pro 11 a více licencí |
na dotaz |
na dotaz |
na dotaz |
|
|
||||
Vysvětlivky: |
||||
Helpdesk |
online přístup na technickou podporu - helpdeskový systém CAD Studia (helpdesk.cadstudio.cz) se zaručenou VIP prioritou (vyšší číslo, vyšší priorita) |
|||
přístup do VIP znalostní báze CAD Studia |
přístup do VIP znalostní báze - tipy, triky a postupy určené jen pro naše VIP zákazníky |
|||
Přístup na web knihovnu CAD bloků, videí a tipů na www.cadforum.cz |
možnost stahovat či zobrazovat kompletní obsah (i VIP obsah) web knihoven tipů, bloků a videí na CADforum.cz |
|||
Přístup na webináře a semináře |
přednostní registrace na webináře a semináře pořádané firmou CAD Studio |
|||
Web reklama na CADForum.cz |
možnost zobrazit Vaši firemní řádkovou reklamu na homepage webu www.cadforum.cz (36.000 registrovaných čtenářů) |
|||
Poskytování CD Bonus CS+, CD TRIAL verzí licencí produktů |
přístup k bonus nástrojům CS+ (doplňkové CAD utility, šablony a knihovny) určeným pro jednotlivé aplikace Autodesk; poskytování Trial verzí produktů Autodesk |
|||
Vzdálená podpora – TeamViewer/LM |
technická podpora/řešení aktuálního problému přes technologie vzdáleného přístupu TeamViewer či MS Live Meeting - na dálku pomůžeme rychle vyřešit konkrétní problém ve vaší aplikaci |
|||
Instalace nové verze produktu v rámci Subscription |
bezplatná instalace nové verze produktů, termín stanoven po dohodě do 14 dnů |
|||
Rozdílové školení 1 den (pro jednu osobu)/ licenci |
rozdílové školení na novou verzi je realizováno na našich pobočkách (Praha, Brno, Ostrava, České Budějovice, Plzeň, Pardubice, Bratislava, Žilina) s použitím naší techniky, součástí certifikát Autodesku o absolvování školení a dataset ze školení na DVD |
|||
On-site support na místě zákazníka |
na vyžádání do 14 dnů, konzultace či podpora na místě u zákazníka, v celkovém rozsahu max. 4 dny za rok |
|||
Konzultace přes TeamViewer/LM |
konzultace/dílčí školení ke konkrétnímu tématu pomocí vzdáleného přístupu přes technologie TeamViewer či MS Live Meeting |
|||
Garantované poskytování technické podpory, hot-line telefon |
nadstandardně garantovaná reakční doba při řešení technického problému, hot-line telefonní přístup |
|||
Záchrana dat (DWG-data recovery) |
oprava poškozených DWG souborů pomocí vlastní utility CAD Studia (vyšší úspěšnost než vestavěné funkce v AutoCADu) |
|||
Monitoring serverů |
vzdálený monitoring serverů (obvykle správa dat) pomocí technologie Nagios - monitorovaný provoz serverů pro správu dat s proaktivní notifikací pro předcházení problémovým situacím |
|||
Poskytnutí slevy na další služby |
garantovaná výše slevy na další nakupované služby firmy CAD Studio (nelze kombinovat s dalšími slevami) |