CAD Studio - CAD/BIM/GIS/PLM řešení
Česky Slovensky English Deutsch
CAD eShop

Autodesk PLATINUM - autorizovaný dealer
CAD Support Pack


Firma CAD Studio nabízí několik úrovní technické podpory uživatelů CAD, GIS a PDM produktů. Standardní technická podpora je k dodaným CAD aplikacím poskytována zdarma. Rozsah technické podpory se odlišuje podle toho, zda je daná CAD aplikace zakoupena u CAD Studia či nikoliv, nebo zda je daná CAD aplikace kryta programem předplatného (Autodesk subscription) či nikoliv. Sortiment nabízených služeb podpory - tzv. "CAD SupportPack" - a jejich úrovně shrnuje následující tabulka:


CAD Studio "CAD Support Pack" - přehled služeb

Služba

Rozsah

Stupně

STANDARD

PLUS

PROFI

Helpdesk

Po-Pá v časech 8:00-16:30

VIP 5

VIP 5

VIP 6

přístup do VIP znalostní báze CAD Studia

neomezeně

ANO

ANO

ANO

Přístup na web knihovnu CAD bloků, videí a tipů na www.cadforum.cz

neomezeně

ANO

ANO

ANO

Přístup na webináře a semináře

neomezeně

ANO

ANO

ANO

Web reklama na CADForum.cz

na vyžádání - střídaná reklama na 1 rok

ANO

ANO

ANO

Poskytování CD Bonus CD+, CD TRIAL verzí licencí produktů

na vyžádání do 14 dnů

ANO

ANO

ANO

Vzdálená podpora – TeamViewer/LM

max. 1 hod. měsíčně

NE

ANO

ANO

Instalace nové verze produktu v rámci subscription

na vyžádání do 14 dnů

NE

ANO

ANO

Rozdílové školení 1 den (pro jednu osobu)/ licenci

v uvedených termínech na webu

NE

ANO

ANO

On-site support na místě zákazníka

max. 4 dny za rok

NE

NE

ANO

Konzultace přes LM

max. 1 hod. měsíčně

NE

NE

ANO

Garantované poskytování technické podpory, hot-line telefon

doba reakce 2 hod. Po-Pá v časech 8:00-16:30

NE

NE

ANO

Záchrana dat (DWG-data recovery)

na vyžádání bez garance 100% úspěchu

NE

NE

ANO

Monitoring serverů (automatické sledování provozních parametrů)

1 server

NE

NE

ANO

Poskytnutí slevy na další služby CAD Studia (školení, implementace…)

sleva se vztahuje na objednanou službu

0%

5%

10%

Cena (Kč/rok/licenci) pro zákazníky s aktivním Autodesk Subscription

Pro 1 licenci

0 Kč

na dotaz

na dotaz

Pro 2 až 5 licencí

0 Kč

na dotaz

na dotaz

Pro 6 až 10 licencí

0 Kč

na dotaz

na dotaz

Pro 11 a více licencí

0 Kč

na dotaz

na dotaz

Cena (Kč/rok/licenci) pro (ne)zákazníky bez aktivního Autodesk Subscription

Pro 1 licenci

na dotaz

na dotaz

na dotaz

Pro 2 až 5 licencí

na dotaz

na dotaz

na dotaz

Pro 6 až 10 licencí

na dotaz

na dotaz

na dotaz

Pro 11 a více licencí

na dotaz

na dotaz

na dotaz

 

Vysvětlivky:

Helpdesk

online přístup na technickou podporu - helpdeskový systém CAD Studia (helpdesk.cadstudio.cz) se zaručenou VIP prioritou (vyšší číslo, vyšší priorita)

přístup do VIP znalostní báze CAD Studia

přístup do VIP znalostní báze - tipy, triky a postupy určené jen pro naše VIP zákazníky

Přístup na web knihovnu CAD bloků, videí a tipů na www.cadforum.cz

možnost stahovat či zobrazovat kompletní obsah (i VIP obsah) web knihoven tipů, bloků a videí na CADforum.cz

Přístup na webináře a semináře

přednostní registrace na webináře a semináře pořádané firmou CAD Studio

Web reklama na CADForum.cz

možnost zobrazit Vaši firemní řádkovou reklamu na homepage webu www.cadforum.cz (36.000 registrovaných čtenářů)

Poskytování CD Bonus CS+, CD TRIAL verzí licencí produktů

přístup k bonus nástrojům CS+ (doplňkové CAD utility, šablony a knihovny) určeným pro jednotlivé aplikace Autodesk; poskytování Trial verzí produktů Autodesk

Vzdálená podpora – TeamViewer/LM

technická podpora/řešení aktuálního problému přes technologie vzdáleného přístupu TeamViewer či MS Live Meeting - na dálku pomůžeme rychle vyřešit konkrétní problém ve vaší aplikaci

Instalace nové verze produktu v rámci Subscription

bezplatná instalace nové verze produktů, termín stanoven po dohodě do 14 dnů

Rozdílové školení 1 den (pro jednu osobu)/ licenci

rozdílové školení na novou verzi je realizováno na našich pobočkách (Praha, Brno, Ostrava, České Budějovice, Plzeň, Pardubice, Bratislava, Žilina) s použitím naší techniky, součástí certifikát Autodesku o absolvování školení a dataset ze školení na DVD

On-site support na místě zákazníka

na vyžádání do 14 dnů, konzultace či podpora na místě u zákazníka, v celkovém rozsahu max. 4 dny za rok

Konzultace přes TeamViewer/LM

konzultace/dílčí školení ke konkrétnímu tématu pomocí vzdáleného přístupu přes technologie TeamViewer či MS Live Meeting

Garantované poskytování technické podpory, hot-line telefon

nadstandardně garantovaná reakční doba při řešení technického problému, hot-line telefonní přístup

Záchrana dat (DWG-data recovery)

oprava poškozených DWG souborů pomocí vlastní utility CAD Studia (vyšší úspěšnost než vestavěné funkce v AutoCADu)

Monitoring serverů

vzdálený monitoring serverů (obvykle správa dat) pomocí technologie Nagios - monitorovaný provoz serverů pro správu dat s proaktivní notifikací pro předcházení problémovým situacím

Poskytnutí slevy na další služby

garantovaná výše slevy na další nakupované služby firmy CAD Studio (nelze kombinovat s dalšími slevami)

Ceny



Žádost o informace - zvolte požadované položky a dejte nám kontakt na Vás
Nemáte povolený javascript - formulář nebude odeslán. Kontaktujte nás prosím e-mailem.
Pošlete mi informace o CAD-Support-Pack
Pošlete mi informace o firmě CAD Studio (kontakty)
Jméno: *
Funkce:
Firma: *
Adresa:
E-mail: *
Telefon: *
Požadovaný typ informace:
(podrobnosti, předvedení...)
*
Poznámka:
Souhlasím se zasíláním občasných informací firmy CAD Studio
Facebook Twitter Google+ YouTube LinkedIn
© Copyright 2016 CAD Studio a.s. | kontakt | webmaster | ochrana soukromí